20110209

Jag har fastnat i ett något destruktivt beteende.
Det är något som har en väldigt märklig effekt på mig, ungefär som att titta på något man egentligen inte vill se,
men som man inte kan låta bli att titta på.
Ungefär såhär känns det i magen: Jag blir jättenervös, men kommer på att jag inte har något att vara nervös över.
Så då försöker jag komma på varför jag är exalterad (ni vet att det känns ungefär likadant i magen), men kommer på
att jag inte är det heller. Då sätter jag på en låt, tänker över mina synder, och inser att det här är kontraproduktivt.
Detta innebär alltså att jag antingen njuter av att att plåga mig själv (=dramaqueen) eller att jag har hittat ett sätt
att vara produktiv i min kontraproduktivitet. Det sista är en lite lockande tanke faktiskt.
Med Linas experthjälp ska jag nog klara av det här ganska galant.
Idag jag har bokat tatueringstid också, för er som vill veta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0