20110208

Jag skulle vilja klargöra en sak, som upprör mig när jag tänker på det.
Alla har vi varit i en situation där vi blir anklagad för något som inte är sant.
Älskar man inte att någon säger att man har försagt sig då?
"Då är det så, där försa du dig!!"
Det som ska klargöras är alltså, jag försäger mig inte. Jag är för det mesta fullständigt medveten om vad jag säger. FULLSTÄNDIGT MEDVETEN!!!! Så, försök inte ens förstå hur jag tänker, det här är en lång process av komplicerade tankar, med många steg av analyserande, people!!
Och det absolut bästa med att han tror att han (det är oftast det manliga könet som inbillar sig detta) listat ut att man försagt sig, är att man redan innan man sa det tagit med i beräkningen att han kommer tro att man försäger sig.
Så, det manliga könet, jag är ledsen, men ni kommer aldrig någonsin höra en kvinna med någorlunda koll försäga sig, för vi hinner analysera dubbelt så mycket, dubbelt så snabbt som ni.
Och för övrigt, det här med att kvinnor är från venus och män från mars, eller om det var tvärtom, testa att kvinnor kommer från planeten jorden, och killar från "vi-låtsas-att-vi-är-rationella-men-egentligen-är-vi-värre-är-kvinnor"-planeten. Jag har hört att det är ganska fint där såhär års, ni kanske borde åka tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu försa du dig allt Lovisa!! Pinsamt!

2011-02-09 @ 12:05:41
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0