Dags att yttra sig angående SD i riksdagen?

Diskussionerna är i full gång, brölande SD:are som tror att dom "räddar" Sverige, och vi av en annan politisk uppfattning som anstränger oss för att få dom att förstå att dom är hjärntvättade.
Hur gick det till när Hitler fick så mycket makt, om inte såhär?
Så!!
Alla som tror att den svenska kulturen kommer försvinna om vi tar in fler invandrare, ni borde inte få rösta.
Alla som säger att SD inte är ett rasistiskt parti, ni borde inte få rösta (eftersom ni tydligen inte vet vad ni röstar på)
Alla som tycker att Sverige ska vara "svenskt", ni borde inte få rösta? (Vad fan är ens svenskt?)
Alla som är rädd för mångkulturalism, ni borde inte få rösta.

Och alla ni, som har som argument, att om man flyttar till Sverige ska man anamma våran kultur, och våra seder, ni har så jävla dålig självinsikt att inte ni eller borde få rösta.
Mitt förslag är som följer, vi SD-motståndare, tar med oss alla våra vänner, alla invandrare och alla saker, och flyttar utomlands.
Med detta tar vi även med alla kulturella bidrag från just invandrarna. All utländsk musik, all mat som inte kommer från Sverige, all teknik, alla bilar, alla tyger.
Vi låter Sverige vara vad det var menat att vara, svenskt helt enkelt.
När ni är inne på fjärde månaden av köttbullar med brunsås så hoppas jag ni inser vad det är ni predikar för!
Idag, för första gången i hela mitt liv, skäms jag över att vara svensk!
Jag skäms över att vara en del av det svenska folket, som röstat in det här partiet i riksdagen.
Jag skäms över att era röster utåt sett representerar även min röst.
Jag skäms över att vi sätter oss över andra människor, att vi höjer oss själv till skyarna.
Jag skäms över alla outbildade, hjärntvättade dumskallar, som inte kan tänka själva.
Jag skäms över att vi är så jävla kalla, att vi får andra människor att känna sig ovälkomna till detta påstådda underbara land.
Jag skäms över att vi prioriterar oss själva, när andra har det så mycket värre.
Jag skäms över att vi riktar hat mot minoriteter.
Jag skäms över att vi använder demokrati som ett verktyg för att trycka ner andra människor.
Och nu är jag förbannad. Skitparti, hoppas ni kastar ut mig också!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skäms inte över att vara svensk. Sverige är ett bra land (var?) Däremot skäms även jag över dom dumskallarna som röstat in SD i riksdagen (eftersom dom uppenbarligen inte har vett att skämmas själva)



Just det här med den svenska kulturen är ju intressant. Vi måste bevara sederna, tillexempel jul... hmm, mjo men den är ju svensk? Påsk likaså. Det kanske är dags att vi börjar slå ett slag för den svenska högtiden halloween när vi ändå är igång. Köttbullar i all sin ära, men vem hade dom tänkt ska baka bakispizzan på söndagarna?

2010-09-28 @ 00:43:54
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0