20100913

Okej, låt oss uppdatera statusen.
Utgång i fredags, förfesten var roligt, nationsrundan var mindre skojig.
Däremot åkte jag på en rätt ordentlig utdömning. Vi skulle gå till en nation som ingen av oss verkade hitta till. Jag tänkte att jag gör slag i saken, och går fram till tre personer iförda vita lakan.
"Tjena, vet ni var (namnet på nationen, har inget minne) ligger?"
"Eh.. Nej?"
"Nehe, vart ska ni då?"
"Ja, så långt bort från dig som möjligt.."
Men jaha? Jag tror att han hade skete ner sig, ni vet att det syns så väl när man bara har vitt lakan på sig? Att han kanske skämdes lite över att han inte hade med sig något ombyte.
Jag kommer hur som helst hem helskinnad, minst lika trött som full, och somnar nästan stående i duschen. Det hade kunnat bli intressant.
I övrigt har jag hängt med Adam i helgen, chillat lite, kollat på film. Druckit cola. Adam köpte donken för typ 200:- i fredags, och sen sub för 70:-:)
Veckan som följer är en helvetesvecka, en djävulens idé. Har 8-17-dagar i princip hela veckan, till det måste man räkna plugg på lunch, efter skolan och på helgen.
Hur ska jag någonsin kunna fixa det här?
Jag och Adam testar träning till veckan igen, nu när båda blivit av med sina förkylningar.
Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0