20100905

Jag vet inte om jag tagit upp det här innan, men somliga av er som känner mig vet att jag brukar kolla in ex-flickvänner på facebook (inte mina givetvis, om någon tänkte dra ett festligt skämt om det) och tycka att det är lite jobbigt för att dom är så snygg.
Hur som helst, här är jag inne och snokar, och känner mig extra deprimerad för att en tjej råkade vara lite extra snygg, och vad upptäcker jag i kommentarfältet?
Jo, som följer:
"Åh, ......, du är så fin!!"
"Tack så mycket snygg....."
(Ny person)
"Gud vad snygg du är ......!!"
"Men vad är inte du då, min sockertopp?!"
Punkterna är alltså namn. Men jag älskar de här kommentarerna, de är alldeles lagom tjejiga och töntiga. Faktiskt väldigt töntiga, i klass med "Jag älskar dig", "Jag älskar dig mer", "Nej, jag älskar dig mest på hela jorden".
Ja, jag ville bara berätta det (igen?).
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

(med fånig tillgjord röst)

"vet du.. när jag kommer fram.. då ska jag hålla om dig"

2010-09-05 @ 22:10:20
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0