20100904

Det som hänt sedan jag senast bloggade. Well, inte jättemycket, nu när jag tänker på det.
Jag har varit på reccemottagning, vi fick mat och vin. Våra vinflaskor gick till bordet till höger om oss, som verkade gå all in. Vinflaskorna på deras bord verkade inte räcka till.
Vi fick även bål av föreningarna, för att vi skulle gå med i deras.
En herrförening (adam blev tillfrågad) som festade precis lika mycket som alla andra, fast de gör det i kostym. En damförening som hade bål som smakade utspädd brännvin special och en förening med en väldigt god vinbål, en som smakade citron och en som smakade lime. Den ska jag gå med i:)
Det blev dans resten av kvällen, det var roligt.
För övrigt har jag inte mycket att berätta. Jag lever, alla kurser har dragit igång, och jag har upptäckt att jag är riktigt dålig på fysik.

Och juste, angående exkursionen. Vi har haft den nu, och jag och Adam har konstruerat en näringskedja i paint.
De blir antingen imponerade, eller så får vi dåligt betyg. Det märks väl.
Nu ska jag försöka ta hand om min förkylning, och cykla upp till Adam. Vi hörs:)
Hej Lina!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Lovisa!

Jag skulle gått med i den som hade godast bål. Brännvin special tyder inte på nåt bra i framtiden. Vad får jag för bål när jag kommer ner? Ska jag smuggla med mig nåt? Heroin kanske?

2010-09-05 @ 22:12:09
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0