Ohja!

Jag glömde.. En seriös fundering!!
Vad är det facebookprofilbilderna som unga tjejer tar? Vad är det för fel på gamla hederliga bilder där man ser ansiktet?
Nej, nuförtiden ska det vara taget från sidan, med håret för ansiktet, och bara näsan som sticker fram.
Men alltså, en bild på håret? Vad är grejen med det? Det är alltså, en bild på hår.. Och en näsa. Och även om det är så, att ni faktiskt fått med ansiktet (vilket jag är fullständigt övertygad om var ett misslyckande, bilden skulle ju faktiskt bara vara på erat hår), så ser man det ju knappt? Ni kollar in i kameran, ler ett stelt leende och tycker att ni ser söta ut. Skärp er, ta riktigt bilder, det ser konstigt ut.
Och jag kan ju erkänna nu, och detta kommer jag bara erkänna en gång, att jag är riktigt rädd för fjortisar. Jag är rädd att dom ska leka tuff på stan, och säga något spydigt till mig som jag inte har något bra svar på. Det vet vi ju alla, att det är vad fjortisar gör. Leker tuff på stan alltså. Och då står dom där och skrattar föraktfullt med sina kompisar, och jag lommar iväg med svansen mellan benen. Så, nu var det sagt, nu glömmer vi det här.

Kommentarer
Postat av: Lina

Eftersom jag har spenderat lite tid med att bråka med fjortisar på yran så kan jag säga att dom har absolut INGENTING att komma med. Du behöver inte vara rädd. Fjortisar brukar vara rädd för mig. Det är skönt

2010-08-23 @ 23:01:34
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/
Postat av: Backis

haha nu känner jag igen gamla hederliga Lovis=)

2010-10-21 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0