20100823

Okej, första dagen avklarad utan större katastrofer. Det har faktiskt inte hänt särskilt mycket alls.
Förutom att Adam sa att jag blev utdömd av ett par killar i hissen på väg upp till rummet, när jag sa "Ha så kul ikväll då grabbar".
Men om man bor i Flogsta, the place to be om man vill partaja istället för att plugga, och håller i en tygkasse som klirrar så fort hissen rör sig, då tycker inte jag att det är jättemärkligt om någon tror att man köpt ölen för att dricka upp den.
(Jag vill tillägga att det var en sån där tygkasse som coca cola har gjort, och den var fylld till tre fjärdedelar.)
Annars, nyss hemkommen från grillning. Jag och Adam grillade korv.. Gott.. Jag blev även bjuden på majs, av en trevlig tjej. Adam regerade i volleyboll, i team Adam, jag kollade på. Jag förlorade i kubb. Ja, kvällen har varit angenäm och lagom händelserik.
Första biologilektionen börjar imorgon, 08.15, bäst att knyta ihop säcken.
Lina, jag ringer dig imorgon, bered dig på att förklara hur man gör för att blogga från mobilen, okej? Då kan ni få se bild på mitt rum.
Och kanske även på vad som händer med händerna (haha) om man krattar en tomt och sedan cyklar i uppförsbacke.
Vi hörs hörrni!!! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0